سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات تخصصی کولرگازی و اسپیلت

سرویس اسپلیت کولر گازی را جدی بگیرید بسیاری از مشکلاتی که در اسپلیت ها پیش می آید به دلیل بی توجهی به این نکته کوچک اما بسیار مهم است.

 سرویس اسپیلت باید به طور منظم و دقیق و دوره‌ای انجام شود تا از بسیاری از مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری شود و باعث ایجاد هزینه های گزاف نشود

. برای بهبود عملکرد دستگاه ابتدا کولر گازی در حین تعمیر و نگهداری کاملا شسته می شود تا گرد و غبار جمع نشود و عاری از آلودگی باشد. شستن دستگاه باعث می شود عیوب آن راحت تر پیدا شود.

 در مورد سرویس اسپلیت باید گاز آن چک شود و در صورت کم و زیاد شدن شارژ شود.

در حین سرویس دستگاه، تمامی اتصالات و کابل کشی ها و همچنین فن ها، کندانسورها، اواپراتورها و سایر اجزای اسپلیت بررسی می شود.سرویس اشتراکی شامل موارد نظافتی از قبیل فیلتر هوا، کویل اواپراتور، زهکش عقب اسپلیت، کویل کندانسور می باشد.

عملکرد فیلتر جلوگیری از تجمع گرد و غبار روی کویل اواپراتور است. اگر خود فیلتر کثیف باشد، گرد و غبار وارد کویل ها شده و به مرور زمان جمع می شود. وجود زباله و گرد و غبار از اتلاف گرما جلوگیری می کند و بر سرمایش تأثیر می گذارد.

 بنابراین، کویل های اواپراتور و فیلتر باید هر 6 ماه یکبار تمیز شوند، حتی اگر سیستم شکافته شود. هنگامی که دستگاه شما فیلتر شد، پانل مرکزی آب را به خانه منتقل کرد و محیط اطراف آن را رطوبت زیادی یافت.

تعمیرات بلد سرویس یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه تخصص دارد. این مجموعه علاوه بر تعمیر کولر گازی و اسپلیت کلیه خدمات خود از جمله: تعمیر یخچال، تعمیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تعمیر تلویزیون، تعمیر فر و ... را در سطح شهر تهران و شهرهای اطراف مانند اسلامشهر ارائه می دهد.  

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بلد سرویس مراجعه کنید.